Probleme cu Godus

Indiferent ce ati avea de zis despre Peter Molyneux si dezvoltarea in curs al lui Godus, intoarcerea sa catre gen l-a ajutat sa-si faca numele, cu totii putem sa fim de acord ca dezvoltatorul are un sentiment ciudat de el insusi. Fara nici un dubiu, l-a ajutat prin dezvoltarea turbulenta a unui proiect pentru care a renuntat la Microsoft. A urmarit proiectul, incet, cateodata murdar, dar l-a pus la un loc dupa 2 ani de la plecarea sa de la Microsoft. Ceea ce a inceput ca experiment Curiosity, a evoluat prin intermediul Kickstarter, in Godus, o abordare a formulei hiperconectata Populous.

Problema a fost ca, atunci cand Godus a aparut pe Steam Early Acces anul trecut, cea mai mare caracteristica a fost total absenta, iar ceea ce a ramas cu greu a reusit sa inspire ceva.

Godus 2.0, ce a fost lansat mai devreme anul acesta, a introdus cateva din caracteristicile care pareau sa fi remediat sitautia. Voiajul este acum o optiune pentru adeptii tai, cu interfata conectata cu lumea care vede jucatorul crescand, iar jocul este pregatit sa fie lansat limitat in Danemarca, Irlanda, Noua Zeelanda, Filipine si Suedia, inainte de a fi trimis in alta parte.

Peter Molyneux spune ca receptia negativa a jocului nu l-a luat prin surprindere. Aceasta este lumea in care traim si nu poate multumi pe toata lumea. Acesta sustine ca pentru a reusi sa creezi un joc bun, cateodata trebuie sa superi unii oameni, exista un grup de jucatori de PC care nu vor sa joace jocurile de mobil. Dar mobilul este un dispozitiv de gaming fantastic, dar ei simt ca free-to-play este cel mai toxic lucru radioactiv care va distruge jocurile. Jucatorii simt ca nici un joc nu merita incercat, din cauza ca jucatorii au fost abuzati de gaming-ul pe Facebook si mobil pentru atat de mult, dar asta nu inseamna ca noi nu trebuie sa incercam.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *